Бременські музиканти
Театральні постановки є важливим і
необхідним елементом у процесі вивчення іноземної мови, адже завдяки їм легко
долається така перешкода, як « мовний бар’єр».
Виникає ситуація гри, рольової взаємодії, всі залучаються в загальний
творчий процесс. Спільна робота розвиває вміння слухати партнера, створює умови для взаєморозуміння і взаємодопомоги, закріплює відповідальність
за успіх спільної справи, створює сприятливий психологічний клімат.
Метод
драматизації дозволяє продуктивно працювати над лексикою, грамматикою, вимовою
та інтонацією. Робота над твором є не самоціллю, а природнім процессом
мовленнєвої передачі його змісту.
Під час
репетицій учні мимоволі запам’ятовують не лише свої слова, але й
практично всю п’єсу від початку до кінця. При постановці вистав нема місця
«механічному зубрінню», драматизація сприяє розвитку навичок спілкування
іноземною мовою, розширює світогляд, учні стають емоційно багатшими,
впевненішими в собі. Процес драматизації активізує навіть неуважних та зазвичай
неактивних дітей.
Актуальність та результативність
інсценізацій дозволяє використовувати їх як під час занять, так і в позаурочній
діяльності на різних етапах вивчення іноземної мови та в різних вікових групах,
оскільки на всіх ступенях навчання забезпечується високий рівень мотивації.
Цілями театрального проекту «Бременські
музиканти», в якому брали участь учні різних класів, були: підвищення рівня
володіння німецькою, англійською мовами; розширення загального і культурного світогляду
учнів; розвиток здатності до взаємодії і співпраці в процесі вирішення проектно
- дослідницьких та проектно – творчих завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар