Albrecht Dürer
Albrecht Düre (картини)
ALBRECHT DÜRER
Пошуково-дослідницька робота
Залучати учнів до процесу пошуку,
дослідження — найважливіший засіб удосконалювати іноземну мову, пізнавати світ,
розвивати особистість як найвищу цінність суспільства.
О. Потебня сказав: “Знання відносне, тим
часом як пошук істинним нескінченний”. Учні гімназії, починаючи з 2(6) класу,
мають можливість реалізувати свій творчий, науковий потенціал. Та пізнавальний
інтерес у написанні пошуково-дослідницьких робіт. Тематика робіт з німецької
мови надзвичайно різноманітна: вів вивчення творчого шляху німецькомовних та українських письменників, митців, історій
походження міст до представлення інформації про сучасні технології.
Пропонуючи учням такий вид роботи, як
пошуково-дослідницька, ми розвиваємо вміння учнів бачити протиріччя.
Формулювати проблему, ставити мету і завдання дослідження. Вибирати й
використовувати методи дослідження, збирати й аналізувати інформацію,
самостійно планувати діяльність за етапами, апробувати гіпотезу, обгрунтовувати
власну точку зору, оцінювати власну діяльність.
Необхідною умовою для результативної
пошуково-дослідницької діяльності є оволодіння учнями пізнавальними уміннями, а
саме:
1.
організаційними (усвідомлення й визначення мети, формування питань до теми,
вибір способів для розв'язання проблеми. Контроль за
відповідністю дій, співвідношення результату дій із поставленою метою);
2.
практичними (робота з бібліографічними джерелами, опрацювання графіків,
таблиць, діаграм, карт);
3.
інтелектуальними (визначення об'єкта досліджень, формування
проблеми, аналіз та систематизація фактів та пошук ідей, висування гіпотез);
4.
псхолого-характерологічними (докладання вольових зусиль, самоаналіз,
самоконтроль, самооцінка, самозвіт).
Реалізація елементів проблемно-пошуковго
навчання ефективна за таких умов:
• залучення учнів до самостійної
практично-пошукової діяльності на різних етапах навчання, умілого керування
процесом спостереження над матеріалом;
• послідовне виконання всіх або
більшості етапів пошуку (учень має не лише відтворювати знання. А й здійснювати
пошук, досліджувати проблему);
• стимулювання
навчально-дослідницької діяльності унів, активізація їхнього мислення;
• заохочення школярів до активно
мовленнєво-комунікативної діяльності, найвищий вияв якої — творчість;
• застосування засвоєних
теоретичних знань у продуктивних видах мовленнєвої діяльності з урахуванням
ситуації спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар