Роботи учнів

Результат пошуку зображень за запитом "word" Kreativität Barlach Ernst
Albrecht Dürer
Albrecht Düre (картини)
Результат пошуку зображень за запитом "powerpoint"
ALBRECHT DÜRER




Пошуково-дослідницька робота

      Залучати учнів до процесу пошуку, дослідження — найважливіший засіб удосконалювати іноземну мову, пізнавати світ, розвивати особистість як найвищу цінність суспільства.
       О. Потебня сказав: “Знання відносне, тим часом як пошук істинним нескінченний”. Учні гімназії, починаючи з 2(6) класу, мають можливість реалізувати свій творчий, науковий потенціал. Та пізнавальний інтерес у написанні пошуково-дослідницьких робіт. Тематика робіт з німецької мови надзвичайно різноманітна: вів вивчення творчого шляху німецькомовних  та українських письменників, митців, історій походження міст до представлення інформації про сучасні технології.
      Пропонуючи учням такий вид роботи, як пошуково-дослідницька, ми розвиваємо вміння учнів бачити протиріччя. Формулювати проблему, ставити мету і завдання дослідження. Вибирати й використовувати методи дослідження, збирати й аналізувати інформацію, самостійно планувати діяльність за етапами, апробувати гіпотезу, обгрунтовувати власну точку зору, оцінювати власну діяльність.
      Необхідною умовою для результативної пошуково-дослідницької діяльності є оволодіння учнями пізнавальними уміннями, а саме:

1.                організаційними (усвідомлення й визначення мети, формування питань до теми, вибір способів для розв'язання проблеми. Контроль за відповідністю дій, співвідношення результату дій із поставленою метою);
2.                практичними (робота з бібліографічними джерелами, опрацювання графіків, таблиць, діаграм, карт);
3.                інтелектуальними (визначення об'єкта досліджень, формування проблеми, аналіз та систематизація фактів та пошук ідей, висування гіпотез);
4.                псхолого-характерологічними (докладання вольових зусиль, самоаналіз, самоконтроль, самооцінка, самозвіт).
      Реалізація елементів проблемно-пошуковго навчання ефективна за таких умов:

    залучення учнів до самостійної практично-пошукової діяльності на різних етапах навчання, умілого керування процесом спостереження над матеріалом;
    послідовне виконання всіх або більшості етапів пошуку (учень має не лише відтворювати знання. А й здійснювати пошук, досліджувати проблему);
    стимулювання навчально-дослідницької діяльності унів, активізація їхнього мислення;
    заохочення школярів до активно мовленнєво-комунікативної діяльності, найвищий вияв якої — творчість;

    застосування засвоєних теоретичних знань у продуктивних видах мовленнєвої діяльності з урахуванням ситуації спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар